Oglašavanje na internetu
Internetsko oglašavanje pokazalo se najisplativijim
Za njega vam ne treba veliki budžet (i dva eura dnevno je dovoljno za početak) a, za razliku od drugih medija, rezultati se lako mjere. Internet je medij koji tolerira greške. Ako kampanja ne pokazuje dobre rezultate, lako ju je promijeniti. Istovremeno se može testirati više kreativnih rješenja bez enormnih troškova.
Najčešće se internetsko oglašavanje radi putem Google AdWords i Facebook Ads, a koji će se site odabrati ovisi o ciljanoj skupini:
98% svih pretraga
*prema statistikama siteova koje hostamo
Prikazivanje oglasa vezano je uz ključnu riječ unesenu u tražilici – veći izgledi da se privuče zainteresirani korisnik
Korisnici Googlea ne moraju imati profil na nekoj od društvenih mreža, pa se cilja i starija publika
”>
Oglasi se prikazuju ovisno o zemlji, jeziku, spolu, starosti ili interesima korisnika
Oglasi se mogu nadopuniti Facebook aplikacijama, nagradnim igrama, profilima i sl.
Zašto sadržaj treba prilagoditi internetskim tražilicama?
Danas korisnici više ne pamte internetske adrese (URL) stranica, već očekuju da ih Google sam odvede. Međutim, često ne dobijete očekivani rezultat, ili je tražena stranica na petoj, desetoj ili stotoj stranici. Razlog leži u SEO (Search Engine Optimization), optimizaciji za internetske tražilice.
Naime, kolikogod Google bio pametan, rezultati pretraživanja bazirani su na ključnim riječima i meta tagovima koji bi se morali nalaziti na svakoj stranici. Ako su oni nečitljivi ili loše napisani, Google će stranicu smjestiti niže u rezultatima.
Usluga SEO uključena je u sve naše Web pakete a moguće ju je naručiti i za web stranice koje nismo mi dizajnirali.