Izgradnja jakog brenda

 

Znate li da svakoga dana vidite 3000 marketinških poruka, od četkice za zube, poštanskog sandučića punog reklama, pozdravne poruke na svom mobitelu ili računalu, odjeće, šalice i kave u njoj? Sve se u konačnici svodi na kupovinu i prodaju, bez obzira radi li se o šamponu, računovodstvenim uslugama ili dobrotvornoj ustanovi.

  • olakšali kupcu da kupi Vaš proizvod
  • olakšali prodavaču da proda Vaš proizvod
  • povećali vrijednost svog brenda
  • povećali prepoznatljivost proizvoda i svjesnost o njemu te osigurali vjernost kupaca
l

Sve kompanije imaju isti cilj – vlasnicima povećati vrijednost vlasničkih udjela. Brend ili reputacija kompanije njen je najvredniji resurs.

Identitet brenda mora biti:

  • smion, pamtljiv i prikladan
  • lako prepoznatljiv
  • postojani odraz imidža kompanije
  • trajna vrijednost

Za razliku od oglašavanja, koje svake godine pokreće novu reklamnu kampanju, identitet brenda mora potrajati. Brendovi se kreiraju i grade kroz vrijeme i predstavljaju trajnu investiciju.

Vizija i pozicija

 

Stvaranje identiteta brenda vrlo je rijetko demokratski proces. Brend treba viziju, a viziju kreira snažno vodstvo. Najbolji brendovi zasnivaju se na velikoj ideji, strateškoj poziciji, sustavu vrijednosti, glasu što se izdvaja iz mnoštva. Dobar brend nosi značenje, za kupca, zaposlenike i vlasnike.

Brend treba biti jasno pozicioniran kako bi prodavao na tržištu koje se stalno mijenja.

Pozicioniranje brenda prepreke pretvara u prilike, a u praksi odnosi se na četiri elementa:

Cijene

Proizvodi

Promocija

Distribucija

Izgradnja jakog brenda upit

4 + 1 =

Share This