Izgradnja jakog brenda
Znate li da svakoga dana vidite 3000 marketinških poruka, od četkice za zube, poštanskog sandučića punog reklama, pozdravne poruke na svom mobitelu ili računalu, odjeće, šalice i kave u njoj? Sve se u konačnici svodi na kupovinu i prodaju, bez obzira radi li se o šamponu, računovodstvenim uslugama ili dobrotvornoj ustanovi.
- olakšali kupcu da kupi Vaš proizvod
- olakšali prodavaču da proda Vaš proizvod
- povećali vrijednost svog brenda
- povećali prepoznatljivost proizvoda i svjesnost o njemu te osigurali vjernost kupaca
Sve kompanije imaju isti cilj – vlasnicima povećati vrijednost vlasničkih udjela. Brend ili reputacija kompanije njen je najvredniji resurs.
Identitet brenda mora biti:
- smion, pamtljiv i prikladan
- lako prepoznatljiv
- postojani odraz imidža kompanije
- trajna vrijednost
Za razliku od oglašavanja, koje svake godine pokreće novu reklamnu kampanju, identitet brenda mora potrajati. Brendovi se kreiraju i grade kroz vrijeme i predstavljaju trajnu investiciju.
Vizija i pozicija
Stvaranje identiteta brenda vrlo je rijetko demokratski proces. Brend treba viziju, a viziju kreira snažno vodstvo. Najbolji brendovi zasnivaju se na velikoj ideji, strateškoj poziciji, sustavu vrijednosti, glasu što se izdvaja iz mnoštva. Dobar brend nosi značenje, za kupca, zaposlenike i vlasnike.
Brend treba biti jasno pozicioniran kako bi prodavao na tržištu koje se stalno mijenja.